100 χρονια mazda μια ιστορια που δεν μοιαζει με καμια αλλη

καθοδηγουμενη απο προκλησεισ

Η Mazda ξεκίνησε το συγκινητικό της ταξίδι ως κατασκευάστρια εταιρεία προϊόντων φελλού και ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις προκλήσεις της ανασυγκρότησης της ίδιας της εταιρείας αλλά και της κοινότητας στην Χιροσίμα μετά τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Έκτοτε, δεν αποδεχόμαστε μόνο προκλήσεις. Καθοδηγούμαστε από αυτές. Ανακαλύψτε τα εταιρικά μας ορόσημα –όπως μία επάξια νίκη στο Λε Μαν– και δείτε πώς η ιστορία μας έχει καθορίσει την μοναδική μας προσέγγιση στον σχεδιασμό αυτοκινήτων και στην απόδοση με επίκεντρο τον οδηγό.

 

Logo_200x200.png

το πνευμα τησ mukainada

Ήμασταν εκεί όταν η γενέτειρα πόλη μας, η Χιροσίμα, βίωσε τις πιο άσχημες στιγμές της. Ανταποκριθήκαμε σε αυτήν την πρόκληση, όπως και σε κάθε άλλη έκτοτε, βοηθώντας στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος. Αυτό είναι το πνεύμα που συνεχίζει να μας ωθεί προς τα εμπρός και σήμερα.

kodo: "η ψυχη τησ κινησησ"

Δίνουμε σε κάθε στοιχείο των αυτοκινήτων μας προσωπικότητα. Χάρη στον ανθρωποκεντρικό μας σχεδιασμό, κάθε Mazda μοιάζει λες και έχει κατασκευαστεί έχοντας υπόψη εσάς, ικανοποιώντας όλες σας τις αισθήσεις: ένα αυτοκίνητο μοναδικό, δυναμικό, ζωντανό.

εστιασμενη τεχνολογια

Όσα οι άλλοι θεωρούν ως αδύνατα, εμάς μας ωθούν προς τα εμπρός. Για αυτό και η Mazda ξεκίνησε μια επανάσταση, με την οποία ανήγαγε την αυτοκίνηση σε νέο επίπεδο, επαναπροσδιορίζοντας τα πάντα, από τον κινητήρα μέχρι το σύστημα μετάδοσης και την απόδοση καυσίμου.

ιστορικεσ στιγμεσ τησ mazda

1920

Από την αρχή κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που απλά σας κάνουν να νιώθετε καλύτερα, είτε πρόκειται για την προσδοκία που έχετε όταν μπαίνετε στο αυτοκίνητο είτε για την αδρεναλίνη όταν το οδηγείτε είτε για την χαρά που παραμένει όταν βγαίνετε από αυτό. Βάζουμε την καρδιά μας και την ψυχή μας σε καθετί που δημιουργούμε. Αυτές είναι μόνο λίγες από τις κορυφαίες μας στιγμές.

τριτροχο φορτηγο

1931

Το πρώτο όχημα που κατασκεύασε η Mazda ήταν ένα τρίτροχο φορτηγό που έμοιαζε με μοτοσικλέτα με ανοιχτή καρότσα φορτηγού. Ονομαζόταν Mazda-Go και θεωρείται το πρώτο "τρίκυκλο αμάξι". Το λογότυπο της Mitsubishi ήταν ορατό πάνω στη δεξαμενή καυσίμου, καθώς η διανομή των αυτοκινήτων Mazda γινόταν μέσω του δικτύου της Mitsubishi μέχρι το 1936.

mazda 360 coupe

1960

Το πρώτο αυτοκίνητο της Mazda ήταν ένα δίθυρο, τετραθέσιο κουπέ τροφοδοτούμενο από έναν αερόψυκτο κινητήρα 356 κυβικών και 16 ίππων. Χάρη στο συνολικά χαμηλό βάρος (380 kg), πετύχαινε την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση των 3,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Ήταν τόσο πετυχημένο που η Mazda κατέκτησε το μεγαλύτερο μέρος της αγοράς των ελαφρών οχημάτων στην Ιαπωνία μέσα σε μόλις λίγα χρόνια.

mazda cosmo sports

1967

Το πρώτο όχημα της Mazda με περιστροφικό κινητήρα είχε ιπποδύναμη 110 ίππων, μέγιστη ταχύτητα περίπου 185 χλμ./ώρα και μπορούσε να διανύσει τα πρώτα 400 μέτρα από στάση σε 16,3 δευτερόλεπτα. Με αυτό το ελαφρύ σπορ όχημα, η Mazda εγκαινίασε επιτυχώς τον περιστροφικό της κινητήρα Wankel, ο οποίος εξελίχθηκε και έγινε μέρος του DNA της εταιρείας και της φιλοσοφίας "λιγότερο βάρος, περισσότερη ισχύς".

savanna rx-7

1978

Σχεδιασμένο πάνω στην απλή ιδέα της "επιδίωξης της οδηγικής απόλαυσης", το RX-7 με 105 ίππους διέθετε εξαιρετικό χειρισμό και κατατάχτηκε πέντε φορές στη λίστα των Δέκα καλύτερων αυτοκινήτων του περιοδικού Car and Driver. Εκείνη την εποχή ήταν το μόνο ιαπωνικό αυτοκίνητο που διέθετε αναδυόμενους προβολείς οι οποίοι βοηθούσαν στην μείωση της αντίστασης του αέρα.

ιδρυμα mazda

1984

Η Mazda δημιούργησε το Ίδρυμα Mazda ως έναν τρόπο προσφοράς στην κοινότητα. Η εταιρεία δεν προσφέρει μόνο χρήματα, αλλά και χρόνο. Το Ίδρυμα υποστηρίζει μη κερδοσκοπικές οργανώσεις όπως το Challenged Athletes Foundation (Ίδρυμα αθλητών με προβλήματα), την Second Harvest Food Bank (Δεύτερη τράπεζα συγκομιδής τροφίμων) και την οργάνωση After-School All-Stars (Αστέρια μετά το σχολείο).

mazda mx-5 miata

1989

Επιβιβαστείτε στο θρυλικό roadster της Mazda: ένα αμιγώς ελαφρύ σπορ αυτοκίνητο που παρέχει την απόλυτη οδηγική απόλαυση, χάρη στο αυστηρό σχεδιαστικό πρότυπο Jinba ittai που δίνει έμφαση στην ενότητα του οδηγού και του αυτοκινήτου. Με πάνω από ένα εκατομμύριο MX-5 κατασκευασμένα μέχρι σήμερα, το μοντέλο αυτό έχει κερδίσει και συνεχίζει να κερδίζει τις καρδιές των πολλών θαυμαστών του.

το mazda 787b no.55 κερδιζει στο λε μαν

1991

Το 1991, η Mazda έγινε η πρώτη ιαπωνική εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων που κέρδισε τον 24ωρο αγώνα στο Λε Μαν. Αυτή η νίκη, όμως, σηματοδότησε και μια άλλη πρωτιά: ήταν η πρώτη νίκη που είχε επιτεύχθηκε με έναν περιστροφικό κινητήρα. Η πρώτη απόπειρα συμμετοχής της Mazda στον αγώνα αντοχής ήταν το 1974. Η εταιρεία προσπάθησε ξανά το 1979 και κάθε χρονιά από το 1981 μέχρι το 1991, κερδίζοντας την πρωτιά στην 13η απόπειρα. 

zoom-zoom

2002

Αφού στέφθηκε με επιτυχία στην Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Αυστραλία, η Mazda παρουσίασε το εταιρικό της μήνυμα "Zoom-Zoom" στην Έκθεση αυτοκινήτων του Τόκιο στην Ιαπωνία. Το σλόγκαν ξεπερνάει τα γλωσσικά εμπόδια και μεταδίδει την χαρά της κίνησης και τη συναισθηματική σύνδεση με τα αυτοκίνητα μέσα από τα μάτια ενός παιδιού.

σχεδιασμοσ kodo: η ψυχη τησ κινησησ

2010

Η Mazda παρουσιάζει το νέο θέμα του σχεδιασμού KODO, το οποίο αποτυπώνει την αίσθηση της κίνησης, ακόμη και σε ακινησία. Η ιδέα αποκαλύφθηκε μαζί με ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που ενσάρκωνε το θέμα, το Mazda Shinari. Το όνομά του αναφέρεται στην όψη ενός σώματος που μεταμορφώνεται για να παράγει ξαφνική επιτάχυνση.

η τεχνολογια skyactiv®

2010

Η Mazda παρουσίασε ένα νέο συλλογικό όνομα για τις βασικές τεχνολογίες των οχημάτων της. Αυτή η συλλογική τεχνολογία περικλείει τα πάντα, από τους κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, μέχρι τον σκελετό και το αμάξωμα. Η τεχνολογία Skyactiv μπορεί να θεωρηθεί ως ένας αδιάλειπτος και όμορφος συνδυασμός απόδοσης και αποτελεσματικότητας.

το mazda mx-5 miata κερδιζει τον τιτλο του αυτοκινητου τησ χρονιασ

2016

Το Mazda MX-5 Miata χαρακτηρίστηκε ως το Παγκόσμιο αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2016 και κέρδισε τον τίτλο του Παγκόσμιου σχεδιασμού αυτοκινήτου της χρονιάς. Η επιτροπή επιλογής περιλάμβανε δημοσιογράφους αυτοκινήτων από όλο τον κόσμο. Το αυτοκίνητο πετύχαινε μια σχεδόν τέλεια ισορροπία 50/50 με τον οδηγό πίσω από το τιμόνι.

7η γενια

2018

Το ολοκαίνουργιο Mazda3 ήταν το εναρκτήριο λάκτισμα της τρέχουσας γενιάς αυτοκινήτων και η αρχή μιας νέας εποχής. Με τον εξελιγμένο και ακόμη πιο εξεζητημένο σχεδιασμό Kodo, ο οποίος οδήγησε στο εμβληματικό χρώμα Soul Red Crystal. Με τη διαρκή ανάπτυξη της τεχνολογίας Skyactiv και με χαρακτηριστικά ασφαλείας που δεν θα βρείτε σε άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

30η επετειοσ του mazda mx-5

2019

Το Mazda MX-5 γιόρτασε την 30ή του επέτειο με μια καταπληκτική έκδοση SVP. Τα κορυφαία σημεία της επετειακής έκδοσης περιλάμβαναν ένα ειδικό επίχρισμα χρώματος Racing Orange (αγωνιστικό πορτοκαλί), νέα τεχνολογία Skyactiv-G με 184 ίππους καθώς και την ασύγκριτη χαρά της οδήγησης του θρυλικού Miata.

skyactiv-x

2019

Ο Skyactiv-X είναι ένας κινητήρας που αλλάζει τα πάντα και καταναλώνει βενζίνη πιο αποτελεσματικά, χάρη στην Ελεγχόμενη με σπινθήρα ανάφλεξη λόγω συμπίεσης (SPCCI). Μεγαλύτερη ισχύς, λιγότερες εκπομπές, λιγότερα καύσιμα. Ακόμη καλύτερη οδήγηση χωρίς συμβιβασμούς. Η τεχνολογία SPCCI συνδυάζει την αποδοτικότητα καυσίμου ενός κινητήρα ντίζελ με την ισχύ και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του κινητήρα βενζίνης.

mazda mx-30

2020

Το πρώτο μας εξ ολοκλήρου ηλεκτρικό όχημα με υψηλού επιπέδου σχεδίαση που προσφέρει σχεδόν τέλεια κατανομή βάρους 50/50. Κατασκευασμένο για τις καθημερινές ανάγκες, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο παρέχει μια βελτιωμένη αλλά και ταυτόχρονα γνώριμη εμπειρία οδήγησης. Το όμορφα σχεδιασμένο εσωτερικό από βιώσιμα υλικά υψηλής ποιότητας ταιριάζει απόλυτα με το εξωτερικό στυλ με πόρτες freestyle.

αγωνιστικο πνευμα

αμφισβητουμε το κατεστημενο καθε μερα

Η γενέτειρα πόλη της Χιροσίμα είναι γνωστή για το απίστευτα αντισυμβατικό της πνεύμα. Σαν φοίνικας που αναγεννάται από τις στάχτες του, οι άνθρωποι της Χιροσίμα ξανάχτισαν την αγαπημένη τους πόλη από τα θεμέλια. Αυτή η δύναμη είναι που μας εμπνέει και μας δίνει ώθηση να συνεχίζουμε να αμφισβητούμε το κατεστημένο, κάθε μέρα.

σχεδιασμοσ kodo / η ψυχη τησ κινησησ / rx-vision

ομορφια, αποτελεσματικοτητα και αποδοση σε ενα

kodo: "η ψυχη τησ κινησησ"

Η σχεδιαστική φιλοσοφία της Mazda έχει κερδίσει τις καρδιές εκατομμυρίων οδηγών στον κόσμο που αγαπούν τον συνδυασμό της αισθητικής και της οδηγικής απόλαυσης. H oλόψυχη προσέγγισή μας στη σχεδίαση αυτοκινήτων έχει κερδίσει πάνω από 350 βραβεία σχεδιασμού και καινοτομίας, από το περιζήτητο βραβείο Red Dot Design μέχρι το What Car? Αυτοκίνητο της χρονιάς. Είναι αυτή η ανθρώπινη συμβολή που μας βοηθά να δημιουργούμε αυτοκίνητα που πραγματικά συγκινούν τους ανθρώπους χωρίς να είναι απλά μέσα μεταφοράς.

αριστοτεχνια

Όπως ένας καλλιτέχνης επιδιώκει να προκαλέσει μια αντίδραση από το κοινό του, έτσι και εμείς θέλουμε να σχεδιάζουμε αυτοκίνητα που ξυπνούν συναισθήματα στους οδηγούς. Μόνο τα ανθρώπινα χέρια μπορούν να το κάνουν αυτό. Επομένως, από εκεί ξεκινά η διαδικασία μας – δημιουργούμε όμορφα πρότυπα από πηλό που τραβούν την προσοχή. Με ακρίβεια και φροντίδα, οι τεχνίτες Takumi μετατρέπουν σταδιακά αυτά τα πρότυπα σε αυτοκίνητα έτοιμα για παραγωγή. Όλο αυτό το ονομάζουμε τέχνη, την κατασκευαστική τέχνη της Mazda.

μοντελα απο πηλο

Στην Mazda, ο σχεδιασμός ξεκινάει με ένα κομμάτι πηλού. Αυτό το βήμα είναι απολύτως απαραίτητο. Όταν αποκαλυφθούν οι ιδανικές γραμμές στον πηλό, τότε μόνο εισάγουμε στη διαδικασία σχεδίαση υποβοηθούμενη από υπολογιστές. Παίρνουμε τα καλύτερα στοιχεία και των δύο κόσμων για να δημιουργήσουμε μοναδικά και ελκυστικά σχέδια.
 

ζωγραφικη

Η μεθοδολογία TAKUMI NURI είναι η προσέγγιση της Mazda που δίνει ζωή στην ομορφιά της σχεδίασης Kodo, μέσα από με ένα πλούσιο χρωματικό βάθος που τονίζει κάθε καμπύλη και γραμμή. Οι επιδέξιες κινήσεις των χεριών των καλλιτεχνών και η εμπειρία των σχεδιαστών χρωμάτων καταφέρνει πάντοτε να αιχμαλωτίζει τις καρδιές.

περιστροφικοσ κινητηρασ

Ο περιστροφικός κινητήρας ήταν η πρώτη καινοτομία που προέκυψε από το αποκαλούμενο Αντισυμβατικό πνεύμα της Μazda. Πολλοί άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων το θεώρησαν ακατόρθωτο, αλλά η Mazda προχώρησε ένα βήμα παραπέρα. Θέσαμε την τεχνολογία σε μαζική παραγωγή και κάναμε τους κριτικούς να σιωπήσουν δημιουργώντας ένα σπορ αυτοκίνητο το οποίο κέρδισε τον παραδοσιακό αγώνα των 24 ωρών του Λε Μαν.

skyactiv-x

Ο κινητήρας βενζίνης Skyactiv-X είναι επαναστατικός: Ήταν ο πρώτος κινητήρας βενζίνης στον κόσμο που χρησιμοποίησε ανάφλεξη μέσω συμπίεσης, επιτυγχάνοντας άριστη οικονομία καυσίμου, ομαλή επιτάχυνση και βελτιωμένα οδηγικά χαρακτηριστικά. Έως και 20% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και 30% περισσότερη ροπή. Ο πρώτος εμπορικός κινητήρας βενζίνης με Ελεγχόμενη με σπινθήρα ανάφλεξη λόγω συμπίεσης (SPCCI) συνδυάζει τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας βενζίνης και πετρελαίου σε ένα.

electric

Η Mazda παρέχει οδηγική απόλαυση, είτε πρόκειται για ηλεκτρικό είτε για οποιοδήποτε είδος αυτοκινήτου. Το MX-30 ενσωματώνει την εξελιγμένη οδηγική απόδοση Jinba Ittai και τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό για 100% απόλαυση και 0% CO2. Η σχεδόν ιδανική κατανομή βάρους και το χαμηλό κέντρο βάρους, με την μπαταρία στο κάτω μέρος του οχήματος, διασφαλίζουν φυσική, γραμμική οδηγική συμπεριφορά χωρίς απώλεια των πλεονεκτημάτων ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.