ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
success Λάβαμε το αίτημά σας με επιτυχία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Προέκυψε κάποιο σφάλμα.
ΟΝΟΜΑ is required ΟΝΟΜΑ is invalid
ΕΠΩΝΥΜΟ is required ΕΠΩΝΥΜΟ is invalid
ΤΗΛΕΦΩΝΟ is required ΤΗΛΕΦΩΝΟ is invalid
ΜΗΝΥΜΑ is required
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, χρειαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Tα προσωπικά δεδομένα σας ενδέχεται να τα μοιραστούμε με τον αντιπρόσωπο της Mazda , όπως επίσης και με τους επίσημους  επισκευαστές του δικτύου μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας.

Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη δήλωση προστασίας προσωπικών σας δεδομένων.

ΥΠΟΒΟΛΗ
TEST DRIVE
I am interested in:
Code:
success Λάβαμε το αίτημά σας με επιτυχία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Προέκυψε κάποιο σφάλμα.
ΜΟΝΤΕΛΟ is required
ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ is required ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ is invalid
ΟΝΟΜΑ is required ΟΝΟΜΑ is invalid
ΕΠΩΝΥΜΟ is required ΕΠΩΝΥΜΟ is invalid
ΤΗΛΕΦΩΝΟ is required ΤΗΛΕΦΩΝΟ is invalid
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, χρειαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Tα προσωπικά δεδομένα σας ενδέχεται να τα μοιραστούμε με τον αντιπρόσωπο της Mazda , όπως επίσης και με τους επίσημους  επισκευαστές του δικτύου μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας.

Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη δήλωση προστασίας προσωπικών σας δεδομένων.

ΥΠΟΒΟΛΗ
ΚΛΕΙΣΤΕ SERVICE
success Λάβαμε το αίτημά σας με επιτυχία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Προέκυψε κάποιο σφάλμα.
ΜΟΝΤΕΛΟ is required
ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ is required ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ is invalid
ΕΙΔΟΣ SERVICE is required
ΟΝΟΜΑ is required ΟΝΟΜΑ is invalid
ΕΠΩΝΥΜΟ is required ΕΠΩΝΥΜΟ is invalid
ΤΗΛΕΦΩΝΟ is required ΤΗΛΕΦΩΝΟ is invalid
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, χρειαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Tα προσωπικά δεδομένα σας ενδέχεται να τα μοιραστούμε με τον αντιπρόσωπο της Mazda , όπως επίσης και με τους επίσημους  επισκευαστές του δικτύου μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας.

Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη δήλωση προστασίας προσωπικών σας δεδομένων.

ΥΠΟΒΟΛΗ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
I am interested in:
Code:
success Λάβαμε το αίτημά σας με επιτυχία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
Προέκυψε κάποιο σφάλμα.
ΟΝΟΜΑ is required ΟΝΟΜΑ is invalid
ΕΠΩΝΥΜΟ is required ΕΠΩΝΥΜΟ is invalid
ΤΗΛΕΦΩΝΟ is required ΤΗΛΕΦΩΝΟ is invalid
ΜΟΝΤΕΛΟ is required
ΠΕΡΙΟΧΗ is required
Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

Για να απαντήσουμε στο αίτημά σας, χρειαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.

Tα προσωπικά δεδομένα σας ενδέχεται να τα μοιραστούμε με τον αντιπρόσωπο της Mazda , όπως επίσης και με τους επίσημους  επισκευαστές του δικτύου μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στο αίτημα σας.

Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για οποιονδήποτε άλλο σκοπό.
Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε την πλήρη δήλωση προστασίας προσωπικών σας δεδομένων.

ΥΠΟΒΟΛΗ
MAZDA MX-30

MAZDA MX-30

25-10-2019

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda, το Mazda MX-30, μόλις παρουσιάστηκε  στο Tokyo Motor Show. Ειδικά μελετημένο και σχεδιασμένο για πελάτες που δεν θέλουν να θυσιάσουν την οδηγική απόλαυση όταν αγοράζουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Με τις μοναδικές πόρτες χωρίς κολώνες, τα οικολογικά υλικά και την μπαταρία αυτονομίας 200km (διαδρομή μεγαλύτερη από αυτή των 48 χιλιομέτρων που διανύει κάθε μέρα ο Ευρωπαίος πολίτης) το Mazda MX-30 σηματοδοτεί ένα επιπλέον θετικό βήμα στην μείωση των εκπομπών καυσαερίων, μετά την πρόσφατη άφιξη του καινοτόμου κινητήρα SKYACTIV-X.

 

 

Αυτοκίνητο με μπαταρία, όχι μια μπαταρία με τροχούς

Σχολιάζοντας την πρεμιέρα του Mazda MX-30, η οποία θα φθάσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 (UK 2021), ο Πρόεδρος  και Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda Motor Europe, Yasuhiro Aoyama, δήλωσε:

"Όπως και με όλα τα προϊόντα μας, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί μας είχαν ένα πολύ ξεκάθαρο στόχο για το πρώτο μας ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Έπρεπε να έχει ξεχωριστό σχεδιασμό και να χαίρεσαι να το οδηγείς, κάτι που είναι βασικό συστατικό του DNA της Mazda. Θέλαμε να είναι ξεχωριστό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, και το σημαντικότερο, να συμβάλει θετικά στη μείωση των εκπομπών καυσαερίου σε όλο τον κύκλο ζωής του προϊόντος.

"Παράλληλα με τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης που εισάγουμε σε όλη μας τη γκάμα, όντας ένας μικρότερος κατασκευαστής, επικεντρωθήκαμε στο να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών.

"Πολλοί από τους δημοσιογράφους που οδήγησαν το δοκιμαστικό μας όχημα έχουν πει ότι είναι ένα από τα λίγα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που διατηρούν τα θετικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου συμβατικού κινητήρα.  Η οδηγική απόλαυση είναι ζητούμενο για κάθε Mazda που σχεδιάζουμε και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική στο ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο. "

 

 

Επικεντρωμένο στον οδηγό

Όπως και κάθε άλλο Mazda, το Mazda MX-30 παρέχει μια πολύ φυσική αίσθηση οδήγησης. Επιταχύνει, στρίβει και φρενάρει  απροβλημάτιστα όπως κάθε αυτοκίνητο που κατασκευάζουμε μέχρι τώρα.

Στο Mazda MX-30, επιτυγχάνεται μέσω των καινοτόμων μεθόδων μηχανικής του πακέτου e-SKYACTIV.  Αυτό περιλαμβάνει την ενσωματωμένη μπαταρία στη δομή του αμαξώματος, η οποία ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας αλλά και άμεσης απόκρισης στον τρόπο οδήγησης.

Επιπλέον, δεδομένης της σημασίας της ακουστικής για την αντίληψη της ροπή και της ταχύτητας από τον οδηγό, οι μηχανικοί της Mazda έχουν δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό ηχοσύστημα μέσα στο MX-30, το οποίο συγχρονίζεται με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα σε ηχητική συχνότητα και πίεση.  Αυτό οδηγεί σε μικρότερη διακύμανση της ταχύτητας του οχήματος με αποτέλεσμα πολύ σταθερή οδήγηση. Το μοναδικό σύστημα επίτευξης σταθερότητας G-vectoring Control (GVC) της Mazda έχει εξελιχθεί και χρησιμοποιεί τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού κινητήρα (ηλεκτροκίνητη G-vectoring Plus).

 

 

Ξεχωριστός σχεδιασμός KODO

Με το Mazda MX-30, επιβεβαιώνουμε την εστίαση στην σχεδιαστική φιλοσοφία του "less is more" τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η καμπίνα έχει την αίσθηση της μοναδικότητας, με γραμμές που ρέουν από την κορυφή της μπροστινής κολώνας μέχρι το πίσω άκρο. Το χρώμα της οροφής κάνει αυτό το αίσθημα ακόμα πιο έντονο. Οι αντικριστές πόρτες προσδίδουν στο Mazda  MX-30 ένα χαρακτηριστικό και κομψό σχεδιασμό, ενώ παράλληλα προσφέρουν στους επιβάτες ευκολότερη πρόσβαση τόσο στα μπροστινά όσο και στα πίσω καθίσματα.

Στο εσωτερικό εισάγουμε φιλικά προς το περιβάλλον υλικά και αντικαθιστούμε το δέρμα με μια εναλλακτική οικολογική πρόταση. Τοποθετείται το φυσικό υλικό του φελλού στην 'αιωρούμενη΄ κεντρική κονσόλα και εξασφαλίζεται έξυπνος αποθηκευτικός χώρος.

 

 

Γιατί το ονομάσαμε ΜΧ-30;

Η Mazda έχει χρησιμοποιήσει το πρόθεμα MX σε διάφορα μοντέλα που σχεδιάστηκαν για να αμφισβητήσει τις καθιερωμένες συνθήκες που ίσχυαν στην αυτοκινητοβιομηχανία τη δεδομένη στιγμή. Με το MX-5 δημιουργήσαμε ένα διθέσιο roadster όταν η επιλογή αυτή είχε απορριφθεί από άλλους κατασκευαστές.

Με το Mazda MX-30, δημιουργήσαμε μια εντελώς νέα εμπειρία EV συνδυάζοντας το Mazda DNA, τον μοναδικό σχεδιασμό και την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Έτσι διασφαλίζουμε για ακόμα μία φορά ότι όλοι οι πελάτες θα απολαύσουν τη χαρά της οδήγησης για την οποία η Mazda είναι διάσημη.

 

Βασικές προδιαγραφές Ευρωπαϊκών μοντέλων

 

Τύπος αμαξώματος

SUV

 

Θέσεις

5 άτομα

 

Διαστάσεις (μήκος χ πλάτος χ ύψος)

 

4,395χλστ χ 1,795χλστ. Χ 1,570χλστ

 

Μεταξόνιο

2,655χλστ

 

Κινητήρας

e-SKYACTIV

 

Εμπρός ανάρτηση

Γόνατα McPherson

 

Πίσω ανάρτηση

Ημιάκαμπτος άξονας

 

Σύστημα διεύθυνσης

Κρεμαγιέρα

 

Σύστημα πέδησης

Αεριζόμενοι δίσκοι/Απλοί δίσκοι /Σύστημα ανάκτησης ενέργειας

 
 

Διατάσεις ελαστικών

215/55R18

 

Μπαταρία κίνησης

Τύπος

Μπαταρία ιόντων λιθίου

 

Κυψέλες

Πρισματικές

 

Συνολική τάση

355 Volt

 

Συνολική ηλεκτρική ισχύς (χωρητικότητα μπαταρίας)

35,5kWh

 

Κινητήρας

Τύπος

Σύγχρονος κινητήρας Εναλλασσόμενου ρεύματος

 

Σύστημα ψύξης

Υδρόψυκτο

 

Φόρτιση

Συνεχές ρεύμα DC

Προδιαγραφών COMBO

 

Εναλλασσόμενο ρεύμα AC

Μέγιστη είσοδος 6,6kW

 

Σημείωση : Οι αναγραφόμενες τιμές είναι ενδεικτικές.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ