ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΛΥΣΕΩΝ ΤΗΣ MAZDA: ΚΑΥΣΙΜΟ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ

Από την επανασχεδίαση του κινητήρα εσωτερικής καύσης μέχρι την ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του μέλλοντος, η Mazda εργάζεται σκληρά για να φέρει επανάσταση στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη βιωσιμότητα.

Παρά την τεράστια ζήτηση των εταιρειών να στραφούν σε πιο βιώσιμες μεθόδους ενέργειας, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν πολλές προκλήσεις όταν πρόκειται να κινηθούν προς ένα πιο πράσινο και ηλεκτρικό μέλλον. Συχνά οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει,  όπως οι περιφερειακές υποδομές φόρτισης, οι εκπομπές από τους σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής που τροφοδοτούν τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας και τα βιώσιμα υλικά προέλευσης, μπορούν να βάλουν τρικλοποδιά ακόμη και στον πιο καλοπροαίρετο και κλιματικά ευαισθητοποιημένο κατασκευαστή οχημάτων.

Για τη Mazda, ο ευρύτερος στόχος της επίτευξης ουδετερότητας ως προς τον άνθρακα σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής κάθε οχήματος έως το 2050 αποτελεί απόδειξη ότι η μάρκα κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και αντιμετωπίζει αυτά τα ζητήματα για ένα σημαντικά πιο πράσινο μέλλον. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους με τους οποίους η Mazda επιδιώκει αυτούς τους στόχους είναι μέσω της καινοτομίας στις τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης σε όλη τη γκάμα των οχημάτων της, από κινητήρες εσωτερικής καύσης έως PHEV και υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά οχήματα (EV).

Ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές επικεντρώνονται απλώς στα καυσαέρια για να μειώσουν το CO2, η Mazda έχει υιοθετήσει μια προσέγγιση well-to-wheel (WTW), η οποία, εκτός από τις εκπομπές που προέρχονται απευθείας από το όχημα, λαμβάνει υπόψη και τις εκπομπές που προέρχονται από το καύσιμο ή την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας στην περίπτωση των ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της πραγματικής μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG), καθώς οι υποδομές σε κάθε χώρα διαφέρουν και σε ορισμένες περιοχές τα EV μπορεί στην πραγματικότητα να παράγουν περισσότερες εκπομπές σε βάση WTW από τα αντίστοιχα αποδοτικά οχήματα με κινητήρα ντίζελ ή βενζίνης.

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει μία λύση που να ταιριάζει σε όλους. Αυτό είναι το νόημα της προσέγγισης πολλαπλών λύσεων της Mazda - η εξεύρεση καινοτόμων λύσεων για τις ανάγκες των πελατών της σε όλο το φάσμα των οχημάτων και των κινητήριων μονάδων.

ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ

 

Ο κινητήρας e-Skyactiv X είναι ένας επαναστατικός κινητήρας της Mazda, που επιτυγχάνει αποδοτικότητα καυσίμου και περιβαλλοντικές επιδόσεις με την πρόβλεψη της εισροής και της εκροής ενέργειας κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Είναι ο πρώτος του είδους του, που χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία καύσης για να επιτύχει επίπεδα απόδοσης και αποδοτικότητας που ήταν προηγουμένως αδύνατα.

Ουσιαστικά, αυτός ο κινητήρας συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία τόσο των βενζινοκινητήρων όσο και των πετρελαιοκινητήρων: ξεκινά με ένα μπουζί όπως ένας βενζινοκινητήρας και στη συνέχεια χρησιμοποιεί εξαναγκασμένη επαγωγή για την ανάφλεξη του καυσίμου μέσα σε κάθε έμβολο όπως ένας πετρελαιοκινητήρας.

Η Mazda το ονομάζει αυτό Spark Controlled Compression Ignition (SPCCI), και έχει σχεδιαστεί για να παράγει περισσότερη ισχύ, ενώ χρησιμοποιεί λιγότερο καύσιμο και παράγει λιγότερες εκπομπές ρύπων - έως και 30% λιγότερες, στην πραγματικότητα - από έναν κανονικό βενζινοκινητήρα. Από τις χαλαρές διαδρομές στην πόλη μέχρι τις μακρινές περιπέτειες, ο κινητήρας e-Skyactiv X είναι έτοιμος και ετοιμοπόλεμος για κάθε ταξίδι. Ο κινητήρας SPCCI συνδυάζει την οικονομία καυσίμου ενός πετρελαιοκινητήρα με την ισχύ και την οδηγική συμπεριφορά ενός βενζινοκινητήρα, καθιστώντας τον ιδανικό πολυεργαλείο.

Οι Skyactiv-G και Skyactiv G-Turbo προσεγγίζουν την πρόκληση της κατασκευής κινητήρων με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μέσω υψηλών σχέσεων συμπίεσης: συμπιέζοντας τα μίγματα αέρα-καυσίμου στους κυλίνδρους σε πολύ υψηλότερες σχέσεις από τους συμβατικούς κινητήρες, η Mazda είναι σε θέση να αποσπάσει περισσότερη ενέργεια από κάθε σταγόνα καυσίμου.

Στο άλλο άκρο του φάσματος συμπίεσης βρίσκεται ο Skyactiv-D, ο καθαρός, εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας ντίζελ της Mazda, ο οποίος έχει έναν από τους χαμηλότερους λόγους συμπίεσης ντίζελ κινητήρων στον κόσμο. Αυτό επιτρέπει ένα καλύτερο μείγμα αέρα και καυσίμου για έναν κινητήρα ντίζελ που συμμορφώνεται με τους αυστηρούς κανονισμούς καυσαερίων σε όλο τον κόσμο.

Στην πίστα αγώνων, η Mazda πηγαίνει τον πειραματισμό ένα βήμα παραπέρα, με το αυτοκίνητο Zekken 55 Mazda2 Bio Concept, το οποίο τροφοδοτείται με 100% βιοντίζελ από χρησιμοποιημένα μαγειρικά έλαια και λίπη μικροφυκών.

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ PHEVS


Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) της Mazda συνδυάζουν την παραδοσιακή μηχανική με καινοτόμες λύσεις.

Το σύστημα M Hybrid, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί μια μικρή γεννήτρια για τη δέσμευση ενέργειας που κανονικά χάνεται κατά το φρενάρισμα. Με αυτή την ενέργεια, άλλα εσωτερικά αξεσουάρ, όπως ο κλιματισμός, ο ήχος και η τεχνολογία του συστήματος, λαμβάνουν ενέργεια από την μπαταρία 24 volt, εξοικονομώντας καύσιμα κατά τη διαδικασία.

Το σύστημα HEV πηγαίνει τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να εναλλάσσεται μεταξύ πλήρως ηλεκτρικών και βενζινοκίνητων λειτουργιών χωρίς να χρειάζεται να συνδεθεί στην πρίζα.

Ωστόσο, αν προτιμάτε να συνδέετε τα πράγματα στην πρίζα, τότε το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 διαθέτει τεχνολογία plug-in υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος (PHEV). Διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει 39 μίλια αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης, ιδανική για μικρότερες διαδρομές. Το σύστημα κίνησης PHEV ενσαρκώνει την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της Mazda για τη χρησιμοποίηση της σωστής λύσης τη σωστή στιγμή, συνδυάζοντας την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων μέσω της χρήσης συμβατικών καυσίμων, ή τη μετάβαση σε 100% ηλεκτρική οδήγηση αν καλύπτετε μικρότερες αποστάσεις.

Το υβριδικό-ηλεκτρικό όχημα, το οποίο διατίθεται σήμερα στο Mazda2 στην Ευρώπη και στο μέλλον στη Βόρεια Αμερική, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του πιο πράσινου μέλλοντος της Mazda. Στην πραγματικότητα, μέχρι το 2030, όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης της Mazda θα επωφεληθούν από μειωμένες εκπομπές ρύπων και υψηλότερη απόδοση, χάρη στα υβριδικά ηλεκτρικά συστήματα. Αυτό είναι έξυπνη τεχνολογία.

 

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ


Το MX-30 είναι μόνο ένα μέρος της δέσμευσης της Mazda να ακολουθήσει την πορεία προς την κλιματική ουδετερότητα.

Η ελαφριά μπαταρία των 35 kWh μπορεί να φορτιστεί από το 20% στο 80% μέσα σε 36 λεπτά με ταχεία φόρτιση και στη συνέχεια να καλύψει έως και 165 μίλια οδήγησης στην πόλη ή 124 μίλια σε ανοιχτό δρόμο.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί το μοτέρ του MX-30 έχει επίσης λογικό μέγεθος. Αυτό βοηθά το όχημα να αντισταθμίσει τις εκπομπές που δημιουργούνται κατά την παραγωγή για μια πραγματική εμπειρία Jinba Ittai χωρίς εκπομπές ρύπων.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΟΥΝ

Ανακαλύψτε τι κάνει τη Mazda μια μάρκα που δεν μοιάζει με καμία άλλη: μοναδική, εκφραστική, ξεχωριστή. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο εμπνευσμένα περιεχόμενα σχετικά με το τι υπάρχει στα αυτοκίνητά μας, καθώς και για το πού μπορούν να σας οδηγήσουν. Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε τη διαδρομή;

ΔΥΝΑΜΙΣΜΟΣ & ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Καθίστε σε αυτό το εμβληματικό μετατρέψιμο αυτοκίνητο για ένα οδικό ταξίδι στις Outer Hebrides. Είναι μια ιστορία ευελιξίας, μαγευτικής θέας και μερικών απροσδόκητων ανατροπών.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΓΝΩΡΊΣΤΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΎΣ

Το Mazda CX-5 έχει να κάνει με τους σχεδιαστές. Έχοντας το ελεύθερο περιθώριο να ακολουθήσουν την έμπνευσή τους, μετέτρεψαν το όραμα και τη φιλοσοφία της Mazda σε ένα SUV με τις καλύτερες πωλήσεις.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Ακολουθήστε τη Mazda σε συναρπαστικά ταξίδια κατά μήκος των νορβηγικών φιόρδ, καθώς και στις ακτές της Πορτογαλίας και σε όλα τα βουνά της Ιαπωνίας.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ