Στα κεντρικά γραφεία της Mazda στη Χιροσίμα, το Τμήμα Διαχείρισης Στυλ Μάρκας είναι ειδικοί στη δημιουργία αξιών μάρκας γύρω από κάθε Mazda.
Οι αξίες της μάρκας Mazda είναι συναισθηματικές, παρά φυσικές, και έχουν σκοπό να συνδεθούν με τα συναισθήματα των ανθρώπων. Ένα έργο που λέγεται ευκολότερα από ό,τι γίνεται, ωστόσο, καθώς δεν υπάρχει καμία φόρμουλα ή γραμμή κώδικα για την ενσωμάτωση ενός μηνύματος μάρκας με τρόπο που να εγγυάται την απήχηση. Το κλειδί της επιτυχίας, εξηγεί ο Matsui, βρίσκεται τόσο στην προσεκτική τελειοποίηση των στοιχείων του σχεδιασμού όσο και στην προώθηση της αίσθησης της συνεργασίας. "Ξοδεύουμε πολύ χρόνο βάζοντας τις αξίες της μάρκας μας σε λέξεις και εξετάζοντας πώς να τις εκφράσουμε στις δημιουργίες μας", λέει ο Matsui. "Όταν σχεδιάζω, έχω πάντα κατά νου τι είδους συναισθήματα θα νιώσουν οι θεατές ή όσοι το βιώνουν".
Παρά την ευθύνη που κάθεται βαριά στους ώμους του ως ένας από τους ειδικούς του brand styling της Mazda, ο Matsui πιστεύει ότι υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος μπροστά του. "Τελικά, θέλουμε όλοι να αγαπήσουν όχι μόνο το σχεδιασμό, αλλά και την κοσμοθεωρία της Mazda στο σύνολό της", λέει. "Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε να δούμε τι θέλουν οι πελάτες μας από εμάς και, φυσικά, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας τα σχόλιά τους", λέει. "Ταυτόχρονα, προσπαθούμε να υπερβούμε αυτές τις προσδοκίες και να δημιουργήσουμε έναν ανεβαστικό κόσμο της μάρκας, στον οποίο όλοι θέλουν να συμμετέχουν".