Καινοτομία

ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ

Θέτοντας το θετικό ανθρώπινο συναίσθημα πάνω απ' όλα, οι ειδικοί σχεδιαστές της Mazda είναι ενωμένοι στην πεποίθηση ότι η δουλειά τους πρέπει να εμπλουτίζει τη ζωή των οδηγών σε όλο τον κόσμο.

Η ταυτότητα της μάρκας είναι μια ρευστή διαδικασία, μια κινούμενη, εξελισσόμενη οντότητα που απαιτεί καινοτομία και, κυρίως, συνεργασία. Η ταυτότητα της Mazda είναι ένα τέλειο παράδειγμα αυτού του γεγονότος, καθώς εξελίσσεται και καινοτομεί για πάνω από έναν αιώνα, προσαρμόζοντας τα λογότυπα, τις φιλοσοφίες σχεδιασμού και τις αξίες της μάρκας ώστε να αντιπροσωπεύει τις μεταβαλλόμενες ανάγκες και επιθυμίες κάθε νέας γενιάς. Αναπόφευκτα, μια εξελισσόμενη ταυτότητα μάρκας είναι μέρος κάθε εταιρείας, μεγάλης ή μικρής, και ως τέτοια δεν είναι μοναδική για τη Mazda. Ωστόσο, υπάρχει μια ζωτική διαφορά, μια πτυχή που η ιαπωνική μάρκα θεωρεί πιο σημαντική από οποιαδήποτε άλλη: η ανθρώπινη επαφή.

Αυτό συμβαίνει επειδή τα οχήματα της Mazda είναι σχεδιασμένα για να εξυψώνουν το σώμα και την ψυχή. Φτιάχνονται από ανθρώπους, για ανθρώπους- και είναι σχολαστικά σχεδιασμένα για να δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση, όχι απλώς για να σας μεταφέρουν στον προορισμό σας (αν και το κάνουν και αυτό θαυμάσια). Στα κεντρικά γραφεία της Mazda στη Χιροσίμα, πολλοί από τους σχεδιαστές της Mazda, ο καθένας με διαφορετικό υπόβαθρο και ταλέντο, εργάζονται δίπλα-δίπλα για να βάλουν το ανθρώπινο συναίσθημα σε κάθε όχημα και σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη σε όλο τον κόσμο.

02_media_promo_drawn_to_design

"Βάζουμε τα κεφάλια μας μαζί και δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στο τραπέζι".

 

TAKAYA KAWASUMI

Ο Takaya Kawasumi, Senior Creative Expert στο τμήμα σχεδιασμού της Mazda, είναι μέλος της ομάδας που είναι υπεύθυνη για την καθοδήγηση των ψηφιακών πρωτοβουλιών της εταιρείας. Ο Kawasumi επικεντρώνεται στη δημιουργία οπτικοποιήσεων - τρισδιάστατων ψηφιακών κατασκευών των αυριανών οχημάτων Mazda, πολλά από τα οποία ξεκινούν τη ζωή τους ως χειροποίητο πήλινο μοντέλο. Έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στη Mazda ως μοντελιστής πηλού, παραμένει παθιασμένος με αυτή την ανθρωπιστική προσέγγιση του σχεδιασμού, παρά το πέρασμα στον ψηφιακό κόσμο.

04_media_promo_drawn_to_design

"Η Mazda ήταν μία από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που άρχισαν να ψηφιοποιούν μέρος της διαδικασίας ανάπτυξής τους", εξηγεί. "Κάποιοι λένε ότι η μοντελοποίηση με πηλό και το σκίτσο είναι πιο συναισθηματικές έννοιες, αλλά το ίδιο ισχύει και για την ψηφιακή μοντελοποίηση... εκτιμώντας το πνεύμα της δημιουργίας με το χέρι, θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε την ψηφιακή τεχνολογία για να επεκτείνουμε τη δημιουργικότητά μας και να συνεργαζόμαστε με σχεδιαστές και μοντελοποιητές με πηλό. Βάζουμε τα κεφάλια μας μαζί και φέρνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στο τραπέζι για να υλοποιήσουμε το συλλογικό μας όραμα".

Ένα βασικό πλεονέκτημα που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία έναντι των παραδοσιακών μεθόδων είναι η ακρίβεια με την οποία οι σχεδιαστές μπορούν να βελτιώσουν το σχέδιο ενός αυτοκινήτου στο εικονικό περιβάλλον. Αυτό περιλαμβάνει την προσαρμογή σε αυστηρούς κανονισμούς ασφαλείας ή τη συμμόρφωση με νόμους που αφορούν συγκεκριμένες αγορές, όπως αυτές της Ευρώπης ή της Αμερικής, και όλα αυτά πριν από την έναρξη της παραγωγής.

05_media_promo_drawn_to_design

"Η δυνατότητα δημιουργίας σχεδίων με ταυτόχρονη ενσωμάτωση των τοπικών κανονισμών είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα της ψηφιακής τεχνολογίας στη διάθεσή μας. Καθώς μπορούμε να ζωντανέψουμε το αυτοκίνητο ψηφιακά, αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να τοποθετήσουμε το αυτοκίνητο σε μια κατάσταση όπως ένας δρόμος στην Ευρώπη ή ένας αυτοκινητόδρομος στην Αμερική και να δούμε εκ των προτέρων πώς θα φαίνεται το πραγματικό αυτοκίνητο στον πραγματικό κόσμο", εξηγεί ο Kawasumi. "Αυτό μας επιτρέπει να βελτιώσουμε περαιτέρω τον σχεδιασμό".

06_media_promo_drawn_to_design

Ο Kawasumi σημειώνει ότι τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας επεκτείνονται πέρα από τη διαδικασία ανάπτυξης οχημάτων, ιδίως όταν πρόκειται για την αλλαγή της εμπειρίας του πελάτη προς το καλύτερο. "Ακριβώς όπως ο καθηλωτικός ψηφιακός κόσμος που δημιουργήσαμε για το concept Mazda Iconic SP στο Japan Mobility Show, η ψηφιακή τεχνολογία μπορεί να προσφέρει στους πελάτες πρωτόγνωρες εμπειρίες που είναι συγκινητικές και πρωτοφανείς", χαμογελά. "Αυτό είναι πολύ συναρπαστικό".

Συχνά, η δημιουργική παραγωγή του Kawasumi και της ευρύτερης ομάδας του περιλαμβάνει βαθιά συνεργασία με το Τμήμα Διαχείρισης Στυλ Μάρκας, όπου μια ταλαντούχα ομάδα επιβλέπει το branding και το στυλ της Mazda. Ενώ πολλές εταιρείες αναθέτουν αυτές τις προσπάθειες σε τρίτους οργανισμούς, η Mazda διακρίνεται για το γεγονός ότι τα χειρίζεται όλα αυτά εσωτερικά στη Χιροσίμα - και οι ομάδες που εργάζονται σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συγχρονισμένες. Τα αποτελέσματα μιλούν από μόνα τους.

"Βάζουμε την ακρίβεια και τη ζεστασιά πάνω απ' όλα".

 

TAKAHIRO MATSUI

"Νομίζω ότι είμαστε αρκετά μοναδικοί στο ότι είμαστε μέρος του τμήματος σχεδιασμού", λέει ο Takahiro Matsui, ανώτερος δημιουργικός εμπειρογνώμονας στο Mazda Brand Style, ο οποίος παραδέχεται ότι αυτό είναι σπάνιο φαινόμενο στη βιομηχανία αυτοκινήτων. "Εδώ, όλα τα σχέδια των αυτοκινήτων Mazda σχεδιάζονται από το μηδέν - αλλά εμείς έχουμε αναλάβει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση των πάντων, από τα οπτικά στοιχεία μέχρι τον γραφικό και χωροταξικό σχεδιασμό".

Ο Matsui και η ομάδα του είναι ειδικοί στην οικοδόμηση του κόσμου της μάρκας γύρω από το προϊόν της Mazda, δουλεύοντας από το σχεδιασμό του χώρου μέχρι τα περίπλοκα γραφικά. "Η απόλυτη σχεδιαστική φιλοσοφία της Mazda είναι να δίνουμε ζωή σε κάθε όχημα που δημιουργούμε, καθώς όλα τα αυτοκίνητα είναι σχολαστικά φτιαγμένα από τα χέρια των σχεδιαστών και των μηχανικών μας Takumi, ώστε να έχουν καρδιά και ψυχή όπως εμείς", συνεχίζει ο Matsui.

"Αυτό ακριβώς το ίδιο ήθος κυλά στις φλέβες του τμήματός μας- βάζουμε πρώτα απ' όλα την ακρίβεια και τη ζεστασιά που νιώθεις αγγίζοντας ένα αντικείμενο που δημιουργήθηκε από ανθρώπινα χέρια". Ο τομέας ευθύνης της ομάδας, που δημιουργήθηκε το 2016, είναι μεγάλος και καλύπτει πολλά σημεία επαφής που βλέπουν οι πελάτες, όπως φωτογραφίες προϊόντων και ταινίες.

10_media_promo_drawn_to_design

Στα κεντρικά γραφεία της Mazda στη Χιροσίμα, το Τμήμα Διαχείρισης Στυλ Μάρκας είναι ειδικοί στη δημιουργία αξιών μάρκας γύρω από κάθε Mazda.


Οι αξίες της μάρκας Mazda είναι συναισθηματικές, παρά φυσικές, και έχουν σκοπό να συνδεθούν με τα συναισθήματα των ανθρώπων. Ένα έργο που λέγεται ευκολότερα από ό,τι γίνεται, ωστόσο, καθώς δεν υπάρχει καμία φόρμουλα ή γραμμή κώδικα για την ενσωμάτωση ενός μηνύματος μάρκας με τρόπο που να εγγυάται την απήχηση. Το κλειδί της επιτυχίας, εξηγεί ο Matsui, βρίσκεται τόσο στην προσεκτική τελειοποίηση των στοιχείων του σχεδιασμού όσο και στην προώθηση της αίσθησης της συνεργασίας. "Ξοδεύουμε πολύ χρόνο βάζοντας τις αξίες της μάρκας μας σε λέξεις και εξετάζοντας πώς να τις εκφράσουμε στις δημιουργίες μας", λέει ο Matsui. "Όταν σχεδιάζω, έχω πάντα κατά νου τι είδους συναισθήματα θα νιώσουν οι θεατές ή όσοι το βιώνουν".

Παρά την ευθύνη που κάθεται βαριά στους ώμους του ως ένας από τους ειδικούς του brand styling της Mazda, ο Matsui πιστεύει ότι υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος μπροστά του. "Τελικά, θέλουμε όλοι να αγαπήσουν όχι μόνο το σχεδιασμό, αλλά και την κοσμοθεωρία της Mazda στο σύνολό της", λέει. "Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορούμε να δούμε τι θέλουν οι πελάτες μας από εμάς και, φυσικά, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη μας τα σχόλιά τους", λέει. "Ταυτόχρονα, προσπαθούμε να υπερβούμε αυτές τις προσδοκίες και να δημιουργήσουμε έναν ανεβαστικό κόσμο της μάρκας, στον οποίο όλοι θέλουν να συμμετέχουν".

ΜΟΙΡΑΣΤΕΊΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ

 

fb 1   linkedin 1   x

ΜΕΊΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟΙ ΜΕ ΤΗ MAZDA


Γίνετε μέλος της κοινότητας της Mazda και μείνετε ενήμεροι για όλες τις τελευταίες ενημερώσεις. Από την παρουσίαση νέων μοντέλων και τοπικών εκδηλώσεων μέχρι εμπνευσμένες ιστορίες που προσφέρουν μια μοναδική ματιά στη μάρκα μας, θα είστε από τους πρώτους που θα μαθαίνουν τα πιο συναρπαστικά νέα.

 

ΈΜΠΝΕΥΣΗ ΕΠΊ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Ανακαλύψτε τι κάνει τη Mazda μια μάρκα που δεν μοιάζει με καμία άλλη: μοναδική, εκφραστική, ξεχωριστή. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο εμπνευσμένα περιεχόμενα σχετικά με το τι υπάρχει στα αυτοκίνητά μας, καθώς και για το πού μπορούν να σας οδηγήσουν. Έτοιμοι να επιβιβαστείτε;

ΜΗΧΑΝΙΚΉ ΤΗΣ ΧΑΡΆΣ ΤΗΣ ΟΔΉΓΗΣΗΣ

Κάθε Mazda πρέπει να περάσει από μια σειρά αυστηρών δοκιμών προτού βγει στο φως της δημοσιότητας, και στην πίστα δοκιμών των κεντρικών τους εγκαταστάσεων στη Χιροσίμα οι μηχανικοί της Mazda επιμελούνται την αξέχαστη οδήγηση.

Μάθετε περισσότερα
Η Ιαπωνία στον Ρήνο

Το Ντίσελντορφ της Δυτικής Γερμανίας φιλοξενεί μια από τις μεγαλύτερες ιαπωνικές κοινότητες της Ευρώπης. Οδηγώντας το νέο Mazda CX-80, η Mazda Stories ανακαλύπτει τη μαγεία αυτού που είναι πλέον γνωστό ως "Μικρό Τόκιο".

Μάθετε περισσότερα
Η γλώσσα της ομορφιάς

Ο διευθυντής σχεδιασμού της Mazda στην Ευρώπη Jo Stenuit φτάνει στη Βενετία για να ανακαλύψει την εγγενή σχέση μεταξύ τέχνης και σχεδιασμού αυτοκινήτων

Μάθετε περισσότερα
Η ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ ΤΗΣ MAZDA ΣΤΗΝ ΑΣΦΆΛΕΙΑ

Η δέσμευση για ένα αυτοκινητιστικό μέλλον χωρίς ατυχήματα φέρνει μια νέα εποχή εμπιστοσύνης για τους οδηγούς της Mazda.

Μάθετε περισσότερα
Το σπάνιο και το συλλεκτικό

Κατά τη διάρκεια της ιστορικής ιστορίας της Mazda, υπήρξαν αμέτρητα μοναδικά μοντέλα με πυρήνα την ευχάριστη οδήγηση. Εδώ, το Mazda Stories γιορτάζει μερικά ξεχωριστά μοντέλα - και αυτούς που τα οδηγούν ακόμα και σήμερα.

Μάθετε περισσότερα
35 ΧΡΌΝΙΑ MAZDA MX-5

Το MX-5 σχεδιάστηκε για να είναι - και σίγουρα παραμένει, 35 χρόνια μετά - ένα διασκεδαστικό και ανεπιτήδευτο σπορ αυτοκίνητο με προσωπικότητα που έχει γίνει διάσημο σε όλο τον κόσμο.

Μάθετε περισσότερα
Ο ΔΡΌΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ HAKONE

Ξεφεύγοντας από την πολύβουη μητρόπολη του Τόκιο, η Mazda Stories μεταφέρει το ευέλικτο Mazda CX-5 σε ένα από τα πιο διάσημα σημεία οδήγησης της Ιαπωνίας.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο ΔΡΌΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΊΑ

Το Μαρόκο είναι ένας μαγικός τόπος όπου οι νομαδικές παραδόσεις των Βερβερίνων συναντούν και υποδέχονται επιρροές από όλο τον κόσμο - ένας πολιτισμός που εκτιμά τη δεξιοτεχνία, τόσο την παλιά όσο και τη νέα. Με το Mazda CX-60, ταξιδεύουμε σε δαιδαλώδεις δρόμους της ερήμου μέσα από μαγευτικά τοπία προς το πολιτιστικό επίκεντρο: Μαρακές.

Μάθετε περισσότερα
Οι τεχνίτες της ακτής Αμάλφι

Η ιστορία της χειροτεχνίας στην ακτή Αμάλφι της Ιταλίας είναι βαθιά και η κοινότητα των τεχνιτών που εργάζονται εκεί αποπνέει αφοσίωση, επιμονή και προκλητικό πνεύμα.

Μάθετε περισσότερα
Ανθρώπινη αρμονία σε κίνηση

Η μηχανική φιλοσοφία ActivSync της Mazda βάζει την ευημερία σας πάνω απ' όλα.

Μάθετε περισσότερα