MY SERVICE

Η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι σημαντική αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να θυμάται κανείς πότε πρέπει να γίνει ο επόμενος έλεγχος. Η εφαρμογή MyMazda σας βοηθάει να μην παρεκκλίνετε από το συνιστώμενο πρόγραμμα συντήρησης παρέχοντάς σας υπενθυμίσεις. Η παρούσα ενότητα των Συχνών ερωτήσεων καλύπτει επίσης ερωτήσεις σχετικές με την οδική βοήθεια και με την εύρεση του πλησιέστερου αντιπροσώπου Mazda.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ SERVICE    ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ    ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

 

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΩΝ SERVICE ΜΟΥ;

Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και στη συνέχεια "My Services". Εδώ θα βρείτε όλα τα προηγούμενα σέρβις, τα οποία προσφέρονται για επανεξέταση ή λήψη.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ SERVICE

Γιατί δεν έχει ενημερωθεί το ιστορικό των σέρβις παρά το γεγονός ότι το σέρβις ολοκληρώθηκε σήμερα;

Η ενημέρωση για τις καταχωρήσεις στο ιστορικό των σέρβις συνήθως γίνεται μέσα σε 15 ημέρες από την πραγματοποίηση του σέρβις. Αν δεν φαίνεται να έχει ενημερωθεί το ιστορικό των σέρβις μετά από αυτό το διάστημα επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο που έχει αναλάβει το σέρβις σας ή με την ομάδα σχέσεων με τους πελάτες (Customer Relations Team) στη διεύθυνση mmukassistance@mazdaeur.com.

Τι είναι η λίστα ελέγχου PDF και πώς μπορώ να κάνω λήψη της;

Κατά τη διάρκεια ορισμένων σέρβις στον αντιπρόσωπο Mazda της προτίμησής σας, το προσωπικό καταγράφει την κατάσταση υγείας και οποιαδήποτε ευρήματα που αφορούν το όχημά σας σε μια ειδική λίστα ελέγχου σε μορφή PDF. Κάντε κλικ στο εικονίδιο λήψης στην ενότητα "λίστας ελέγχου" για να ανοίξετε το αρχείο PDF της ειδικής λίστας ελέγχου, το οποίο θα ανοίξει στο πρόγραμμα ανάγνωσης PDF του smartphone/tablet σας.

Πώς μπορώ να μάθω σχετικά με αναλώσιμα που μπορεί να χρειάζονται αντικατάσταση;

Αν αντικαταστήσατε αναλώσιμα αλλά η κατάστασή τους εξακολουθεί να παρουσιάζεται "ανοικτή" ή αν έχετε οποιαδήποτε άλλη ερώτηση σχετικά με αυτήν την ενότητα, είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε με τον πιο πρόσφατο αντιπρόσωπο που ασχολήθηκε με το σέρβις σας.

Πού μπορώ να βρω το Ιστορικό των service μου;

Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και στη συνέχεια "My Services". Εδώ θα βρείτε όλα τα προηγούμενα σέρβις, τα οποία προσφέρονται για επανεξέταση ή λήψη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ SERVICE ΜΟΥ;

Μια φωτεινή ένδειξη με τη μορφή γερμανικού κλειδιού θα ανάψει 500 μίλια (περίπου 800 χλμ.) πριν από το απαιτούμενο σέρβις ή 15 ημέρες προτού χρειαστεί να γίνει το σέρβις. Από την εφαρμογή MyMazda:


• Επιλέξτε Το όχημά μουαπό το κύριο μενού.
• Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας
• Κάτω από την εικόνα θα εμφανιστεί ο καθορισμένος αριθμός χιλιομέτρων και η ημερομηνία.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ SERVICE;

Μπορείτε να αναζητήσετε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο μέσω της αναζήτησης επίσημου αντιπροσώπου ή κάνοντας κλικ στην επιλογή "My Services" στην κύρια οθόνη ή στο κύριο μενού κάτω από την επιλογή "My Services". Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στον αντιπρόσωπο Mazda της προτίμησής σας και να ζητήσετε ένα σέρβις.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ SERVICE;

Μπορείτε να αναζητήσετε συγκεκριμένο αντιπρόσωπο μέσω της αναζήτησης αντιπροσώπου ή να κάνετε κλικ στο Service στην κεντρική οθόνη ή στο κύριο μενού κάτω από την επιλογή "My Services". Μπορείτε επίσης να κάνετε κλικ στον συνεργάτη Mazda της προτίμησής σας και να ζητήσετε σέρβις.

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ

Πώς μπορώ να βρω την πλησιέστερη αντιπροσωπεία Mazda;

  • Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και πατήστε "MyMazda Dealer"

     

  • Χρησιμοποιήστε την τρέχουσα τοποθεσία σας για να βρείτε την πλησιέστερη αντιπροσωπεία

     

  •  Αν προτιμάτε, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση χρησιμοποιώντας όνομα τοποθεσίας ή όνομα αντιπροσώπου στα αντίστοιχα πλαίσια αναζήτησης.

ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ MAZDA ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΗΘΗ, ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΡΩΤΑ ΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ;

Κοιτάξτε στην επιλογή "Dealers" για να ενημερωθείτε για τις υπηρεσίες που προσφέρει ο κάθε αντιπρόσωπος.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ;

• Χρησιμοποιήστε την τρέχουσα τοποθεσία σας για να βρείτε την πλησιέστερη αντιπροσωπεία
• Αν προτιμάτε, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση χρησιμοποιώντας όνομα τοποθεσίας ή όνομα αντιπροσώπου στα αντίστοιχα πλαίσια αναζήτησης.
• Επιλέξτε "MyMazda" από το κύριο μενού και πατήστε "MyMazda Partner" τον πιο πρόσφατο συνεργάτη σέρβις σας

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΕΣΩ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ;

• Επιλέξτε Το όχημά μου από το κύριο μενού.
• Κάτω από το αυτοκίνητο επιλέξτε Οδική βοήθεια. Θα εμφανιστεί η διεύθυνση της τρέχουσας θέσης σας, ώστε να ενημερώσετε την ομάδα της οδικής βοήθειας κατά την κλήση σας (βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις τοποθεσίας του τηλεφώνου σας είναι ενεργοποιημένες για να εμφανίζεται η διεύθυνση της τρέχουσας τοποθεσίας σας).
• Πώς να καλέσετε: θα εμφανιστεί ένας αριθμός επικοινωνίας ή ένα κουμπί κλήσης ώστε να μπορέσετε να κάνετε κλήση απευθείας.
• Σημειώστε ότι ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις αν καλέσετε υπηρεσία οδικής βοήθειας σε άλλη χώρα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, απευθυνθείτε στον πάροχο της κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για να μην μείνει καμία ερώτησή σας αναπάντητη, βρείτε απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις στις άλλες κατηγορίες.