ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΤΕ Ό,ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑ ΕΣΆΣ

ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ / SSP

ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΤΕ Ό,ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ ΓΙΑ ΕΣΆΣ

Μια σοβαρή ανάκληση συμβαίνει όταν η Mazda Europe διαπιστώνει ότι ένα από τα μοντέλα μας έχει ένα ελάττωμα που σχετίζεται με την ασφάλεια ή δεν συμμορφώνεται με ένα ομοσπονδιακό πρότυπο ασφαλείας. Μπορείτε να μάθετε αν το όχημά σας επηρεάζεται από μια ανάκληση, το μόνο που χρειάζεστε είναι ο αριθμός πλαισίου (VIN) του οχήματός σας.

 

ΤΙ ΕΊΝΑΙ Η ΑΝΆΚΛΗΣΗ;

 

Όταν η Mazda εντοπίζει ένα ζήτημα προϊόντος που σχετίζεται με την ασφάλεια, τους κανονισμούς ή τις εκπομπές ρύπων, η εταιρεία ανακοινώνει επίσημα την ανάκληση. Οι πελάτες θα ειδοποιηθούν για την ανάκληση με ταχυδρομείο πρώτης κατηγορίας το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορούν να κανονίσουν την επιθεώρηση ή την επισκευή από εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda που θα πραγματοποιηθεί δωρεάν.

ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ SSP (ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΏΝ ΥΠΗΡΕΣΙΏΝ);

Όταν η Mazda εντοπίζει ένα ζήτημα προϊόντος που σχετίζεται με την υψηλή ικανοποίηση των πελατών, η εταιρεία ανακοινώνει ένα SSP. Οι πελάτες θα ειδοποιούνται επίσης το συντομότερο δυνατό, ώστε να μπορούν να κανονίσουν την επιθεώρηση ή την επισκευή από εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Mazda, η οποία θα πραγματοποιείται δωρεάν.

 

Υπάρχει ανάκληση για το Mazda μου;

Αναζήτηση για ανακλήσεις μέσω πλαισίου

Ο αριθμός πλαισίου αποτελείτε από 17 χαρακτήρες, και μπορεί να βρεθεί στην άδεια κυκλοφορίας ή στο πάτωμα του αυτοκινήτου από την πλευρά του συνοδηγού.

Καμιά ανάκληση δεν βρέθηκε για αυτόν τον αριθμό πλαισίου

Πλαίσιο:: {{searchString}}

Το πλαίσιο δεν αναγνωρίζεται από την βάση ανακλήσεων της Mazda Europe.

Το όχημα σας έχει ανάκληση. ({{responseData.length}})

Πλαίσιο:: {{searchString}}


{{item.campaignNumber}}

{{item.description}}

Επισήμανση.

  • Σε περίπτωση που το όχημα σας έχει ανάκληση , παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον πλησιέστερο αντιπρόσωπο της Mazda για να κανονίσετε την ολοκλήρωση αυτής της εργασίας χωρίς κόστος.
  • Οι ανακλήσεις που έχουν ολοκληρωθεί, ενδέχεται να εξακολουθούν να εμφανίζονται στο σύστημα, λόγω του χρόνου που χρειάζεται να ενημερωθούν εσωτερικά τα συστήματα μας. Παρακαλούμε, να αγνοήσετε τις πρόσφατα ολοκληρωμένες ανακλήσεις, από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Παρακαλώ λάβετε υπόψη ότι τα αποτελέσματα αντλούνται από ενεργή βάση δεδομένων τα οποία μπορούν να αλλάξου εφόσον γίνονται διαθέσιμες νέες πληροφορίες . Συνίσταται να γίνεται περιοδικά έλεγχος για να βεβαιώνεστε ότι έχετε την πιο πρόσφατη ενημέρωση κατάστασης των ανακλήσεων.

Αναζήτηση αντιπροσώπου.

ΧΡΕΙΆΖΕΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ;

ΕΥΡΕΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟY

Βρείτε έναν τοπικό αντιπρόσωπο Mazda και επικοινωνήστε μαζί του σήμερα για ερωτήσεις σέρβις, πληροφορίες για αξεσουάρ ή ερωτήσεις σχετικά με το Mazda σας.