ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Τα συνδεδεμένα οχήματα Mazda έχουν σχεδιαστεί για ευκολία στη χρήση και για την εξυπηρέτησή σας. Ωστόσο, ίσως έχετε ορισμένες απορίες σχετικά με το πώς να ξεκινήσετε. Οι πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες Συνδεδεμένων οχημάτων έχουν χωριστεί σε τρεις κατηγορίες –Εγγραφή, Λειτουργίες και Αντιμετώπιση προβλημάτων– για να σας βοηθήσουν να βρίσκετε γρήγορα τις απαντήσεις.

ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

ΕΓΓΡΑΦΗ

Εδώ θα βρείτε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε σχετικά με την εγγραφή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες Mazda. Περιλαμβάνονται επίσης πληροφορίες για την πολιτική μας σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που απαιτούνται για αυτές τις υπηρεσίες.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Αρχικά, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη οχήματος και συμπληρώστε τα στοιχεία του αυτοκινήτου σας. Στη συνέχεια, κάντε σάρωση του αριθμού VIN του αυτοκινήτου σας και επιβεβαιώστε τον. Μετά από αυτό, μπορείτε να δώσετε στο όχημά σας ένα όνομα και να κάνετε εγγραφή, για να ξεκινήσετε τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες. Έπειτα, ενεργοποιήστε τη μηχανή έχοντας παράλληλα μαζί σας το τηλέφωνό σας και θα λάβετε έναν κωδικό εξουσιοδότησης στην κεντρική οθόνη του αυτοκινήτου. Εισαγάγετε τον κωδικό στο τηλέφωνό σας για να ολοκληρώσετε τη σύνδεση.

 

ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑΡΞΗ

Είναι υποχρεωτική η εγγραφή στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Όχι, η υπηρεσία είναι προαιρετική. Αν, ωστόσο, θέλετε να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες των Συνδεδεμένων υπηρεσιών θα πρέπει να κάνετε εγγραφή μέσω της εφαρμογής MyMazda.

Πώς μπορώ να αποχωρήσω από τις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Αν έχετε εγγραφεί στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας διαγράφοντας ένα αυτοκίνητο από τον λογαριασμό σας οποιαδήποτε στιγμή μέσω της εφαρμογής MyMazda χρησιμοποιώντας τις οδηγίες που ακολουθούν:

1 Πηγαίνετε στο "μενού τριών γραμμών" (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε MyMazda
3 Πατήστε Τα οχήματά μου
4 Πατήστε το "μενού περισσότερων επιλογών" (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
5 Πατήστε Επεξεργασία οχήματος
6 Πατήστε Διαγραφή οχήματος και επιβεβαιώστε στο προειδοποιητικό μήνυμα που θα εμφανιστεί σε αναδυόμενο παράθυρο

Υπάρχει χρέωση συνδρομής για τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Η συνδρομή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες παρέχεται δωρεάν για τα τρία πρώτα χρόνια από την αρχική ημερομηνία αγοράς του οχήματος, μετά το πέρας των οποίων υπάρχει χρέωση. Η χρέωση της συνδρομής μετά τη δωρεάν περίοδο δεν έχει ακόμα καθοριστεί.

Τι είδους δεδομένα συλλέγουν οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες συλλέγουν διάφορα δεδομένα όπως προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας, πληροφορίες οχήματος και πληροφορίες κατάστασης οχήματος. Διαχειριζόμαστε τα παραπάνω δεδομένα σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς για την προστασία των δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή δεδομένων από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ανατρέξτε στους Όρους και προϋποθέσεις των Συνδεδεμένων υπηρεσιών και στην Πολιτική απορρήτου.

Γιατί η Mazda συλλέγει δεδομένα στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες;

Συλλέγουμε δεδομένα μόνο με βάση τη νομοθεσία όπως αυτή αποτυπώνεται στους ισχύοντες νόμους που αφορούν την προστασία των δεδομένων. Τα δεδομένα σε γενικές γραμμές είτε υφίστανται επεξεργασία για λόγους που αφορούν τη σύμβαση των Συνδεδεμένων υπηρεσιών είτε βασίζονται σε έννομα συμφέροντα ή στη συναίνεσή σας. Πληροφορίες ανώνυμου χαρακτήρα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν για λόγους ποιότητας προϊόντος, ανάλυσης δεδομένων, έρευνας και εξέλιξης προϊόντων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συλλογή δεδομένων από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ανατρέξτε στους Όρους και προϋποθέσεις των Συνδεδεμένων υπηρεσιών και στην Πολιτική απορρήτου.

Θα διαγραφούν τα δεδομένα μου όταν κάνω κατάργηση της εγγραφής μου από τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Όλες οι προσωπικές πληροφορίες και οι πληροφορίες που οδηγούν έμμεσα σε ταυτοποίηση του πελάτη θα διαγραφούν. Πληροφορίες ανώνυμου χαρακτήρα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν για λόγους ποιότητας προϊόντος, ανάλυσης δεδομένων, έρευνας και εξέλιξης προϊόντων. Για παράδειγμα, τα δεδομένα που μεταδίδονται από το όχημά σας όπως η Ταυτότητα πελάτη και ο VIN αποθηκεύονται και χρησιμοποιούνται από τη Mazda αφού αποσυνδεθούν από τις πληροφορίες του πελάτη.

ΕΓΓΡΑΦΗ

Πώς κάνω εγγραφή νέου οχήματος στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Για να κάνετε εγγραφή άλλου οχήματος στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

1 Από το ΜΕΝΟΥ πατήστε MyMazda
2 Πατήστε Το όχημά μου
4 Από την καρτέλα ενεργειών, πατήστε Προσθήκη οχήματος
4 Πατήστε Σάρωση VINκαι σαρώστε τον γραμμικό κωδικό με την κάμερά σας Ή, αν δεν μπορεί να γίνει σάρωση του γραμμικού κωδικού, πατήστε Χειροκίνητη εισαγωγή VINκαι εισαγάγετε τον αριθμό πλαισίου (VIN)
5 Πατήστε ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ

ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Ναι, η εφαρμογή MyMazda δεν λειτουργεί χωρίς σύνδεση internet.

FUNC­TIO­NA­LI­TIES

Τι μπορεί, λοιπόν, να κάνει ένα Συνδεδεμένο όχημα και πώς εσείς μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτές τις υπηρεσίες; Μάθετε πώς να αλληλεπιδράτε με την εφαρμογή και πώς να εκμεταλλεύεστε πλήρως τα οφέλη των Συνδεδεμένων υπηρεσιών όπως το να βρίσκετε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων ή το να στέλνετε τον προορισμό σας στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου σας.

ΣΕ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ;

Μπορείτε να ελέγχετε εξ αποστάσεως διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου όπως την έναρξη και τη διακοπή της φόρτισης της μπαταρίας και τον κλιματισμό. Μπορείτε επίσης να ελέγχετε και να επιβεβαιώνετε τα αποτελέσματα στο Κέντρο μηνυμάτων.

 

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ

Πρέπει να βρίσκομαι σε συγκεκριμένη απόσταση από το Mazda μου για να λειτουργήσουν οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Εφόσον η εφαρμογή MyMazda και το όχημα βρίσκονται εντός της εμβέλειας της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες θα λειτουργούν.

Μπορώ να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα Τηλεχειρισμού ενώ βρίσκομαι στο εσωτερικό του συνδεδεμένου οχήματος με το κλειδί;

Όχι, καμία λειτουργία Τηλεχειρισμού δεν λειτουργεί αν το κλειδί βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή αν δεν είναι κλειστές όλες οι πόρτες.

Πότε γίνεται ενημέρωση των δεδομένων Κατάστασης οχήματος και Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος;

Η ενημέρωση των δεδομένων Κατάστασης οχήματος και της Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος γίνεται μετά από το σβήσιμο της μηχανής. Όσο ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία, δεν υπάρχει ενημέρωση πληροφοριών, ακόμα και αν γίνονται ανανεώσεις. Σημειώστε ότι η ενημέρωση της Κατάστασης οχήματος και της Αναφοράς καλής λειτουργίας του οχήματος μπορεί να χρειαστούν αρκετά λεπτά για να πραγματοποιηθούν μετά από το σβήσιμο της μηχανής.

ΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΑΒΩ;

Μπορείτε να ελέγξετε άμεσα την κατάσταση διαφόρων λειτουργιών όπως η στάθμη της μπαταρίας, η αυτονομία και το σύστημα κλιματισμού. Διατίθενται επίσης και άλλα δεδομένα του οχήματος όπως οι ενδείξεις του οδομέτρου και οι πιέσεις των ελαστικών, καθώς και ειδοποιήσεις αν οι πόρτες δεν είναι κλειδωμένες.

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΙΣ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Επιλέξτε ΕΓΓΡΑΦΗ από την ενότητα Το όχημά μου. Σε κάθε οθόνη, παρέχονται οδηγίες για να σας βοηθήσουν να ακολουθήσετε τη διαδικασία. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε σε τοποθεσία όπου το αυτοκίνητό σας θα μπορεί να έχει τηλεφωνική σύνδεση για να λάβει το PIN. Αποφύγετε κλειστούς χώρους στάθμευσης ή μέρη με κακής ποιότητας συνδέσεις δικτύου. Σημειώστε ότι η εφαρμογή λειτουργεί μόνο με σύνδεση internet.

ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;

Κλείδωμα θυρών, Κατάσταση υγείας οχήματος (π.χ. πίεση ελαστικών, κλειδαριές θυρών, κατάσταση καυσίμου/μπαταρίας, αυτονομία), αποστολή τοποθεσιών στο σύστημα πλοήγησης με χρήση της εφαρμογής, ειδοποιήσεις push στην κατάσταση οχήματος (ξεκλείδωτη πόρτα κ.λπ.). Οι Συνδεδεμένες Υπηρεσίες ηλεκτρικού οχήματος περιλαμβάνουν: Τηλεχειριζόμενη φόρτιση, Τηλεχειριζόμενη έναρξη φόρτισης, Τηλεχειριζόμενη διακοπή φόρτισης, Τηλεχειριζόμενο κλιματισμό.

Πώς μπορώ να κάνω έναρξη/διακοπή φόρτισης μπαταρίας;

Αυτό μπορεί να γίνει από την οθόνη ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ της εφαρμογής πιέζοντας παρατεταμένα το κουμπί ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ.

Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω/απενεργοποιήσω το σύστημα HVAC;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε/απενεργοποιήσετε το σύστημα HVAC, αν σύρετε το δάχτυλό σας προς τα αριστερά στην κύρια οθόνη.

Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της μπαταρίας μου;

Κάντε κλικ στο Status (Κατάσταση) στην κύρια οθόνη.

Μπορώ να χρησιμοποιώ τη δυνατότητα Τηλεχειρισμού ενώ βρίσκομαι στο εσωτερικό του συνδεδεμένου οχήματος με το κλειδί;

Όχι, καμία λειτουργία Τηλεχειρισμού δεν λειτουργεί αν το κλειδί βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή αν δεν είναι κλειστές όλες οι πόρτες.

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

Άφησα το κλειδί μου στο αυτοκίνητο. Μπορώ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ τις Συνδεδεμένες υπηρεσίες όπως την εξ αποστάσεως εκκίνηση μηχανής;

Όχι, αν έχετε αφήσει το κλειδί στο αυτοκίνητο θα δείτε το μήνυμα σφάλματος αποτυχίας όταν αποπειραθείτε να κάνετε χρήση της υπηρεσίας τηλεχειρισμού. Για να εκτελέσετε υπηρεσίες τηλεχειρισμού, το κλειδί θα πρέπει να βρίσκεται έξω από το αυτοκίνητο.

Αν χάσω το τηλέφωνό μου πώς μπορώ να περιορίσω την πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;

Μπορείτε να κάνετε είσοδο στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε smart συσκευή κάνοντας λήψη της εφαρμογής MyMazda και χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήρια εισόδου του MyMazda. Ακόμα και αν δεν έχετε άλλη smart συσκευή η πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες θα είναι περιορισμένη για τους άλλους χρήστες από το σύστημα Διαχείρισης ταυτοποίησης της εφαρμογής MyMazda (δεν μπορεί να γίνει είσοδος χωρίς κωδικό πρόσβασης ή βιομετρική είσοδος).

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗ;

Δεν έχετε παρά να βρείτε τον προορισμό σας πληκτρολογώντας τον στη γραμμή Αναζήτηση τοποθεσίας ή κάνοντας κλικ στον χάρτη. Αφού το κάνετε, κάντε κλικ στο Αποστολή στο αυτοκίνητο και το σύστημα πλοήγησης θα προγραμματιστεί ώστε να είναι έτοιμο για τη διαδρομή σας.

 

ΠΛΟΗΓΗΣΗ

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΣΤΑΘΜΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ;

Μπορείτε να βρείτε σταθμό φόρτισης κάνοντας κλικ στο εικονίδιο χάρτη στην πάνω πλευρά της κεντρικής οθόνης και στη συνέχεια είτε να πατήσετε το εικονίδιο φόρτισης στο κάτω μέρος της οθόνης είτε να πληκτρολογήσετε ένα ερώτημα στη γραμμή αναζήτησης στην οθόνη χάρτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΟΗΓΗΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ;

Στην οθόνη χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στο Σημείο ενδιαφέροντος και στη συνέχεια να πατήσετε το εικονίδιο πλοήγησης ή να κάνετε κλικ στην επιλογή ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για να στείλετε το σημείο ενδιαφέροντος στο αυτοκίνητό σας.

Πώς μπορώ να αποθηκεύσω ένα Σημείο ενδιαφέροντος;

Στην οθόνη χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στα σημεία ενδιαφέροντος (POI) και να επιλέξτε το αγαπημένο σας εικονίδιο.

Πώς μπορώ να στείλω έναν προορισμό στο αυτοκίνητο;

Στην οθόνη του χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στην επιλογή "POI" (Σημεία ενδιαφέροντος) και να επιλέξετε το εικονίδιο αποστολής στο αυτοκίνητο.

Πόσα σημεία ενδιαφέροντος μπορώ να αποθηκεύσω;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε έως και 1.000 σημεία ενδιαφέροντος.

Πόσους προορισμούς μπορώ να στείλω ταυτόχρονα στο αυτοκίνητο;

Μπορείτε να στείλετε στο αυτοκίνητό σας έως και τρεις προορισμούς για ταυτόχρονη πλοήγηση.

ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ ΣΤΑΘΜΟ ΦΟΡΤΙΣΗΣ;

Μπορείτε να βρείτε σταθμό φόρτισης κάνοντας κλικ στο εικονίδιο χάρτη στην πάνω πλευρά της κεντρικής οθόνης και στη συνέχεια είτε να πατήσετε το εικονίδιο φόρτισης στο κάτω μέρος της οθόνης είτε να πληκτρολογήσετε ένα ερώτημα στη γραμμή αναζήτησης στην οθόνη χάρτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΟΗΓΗΘΩ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ;

Στην οθόνη χάρτη μπορείτε να κάνετε κλικ στο Σημείο ενδιαφέροντος και στη συνέχεια να πατήσετε το εικονίδιο πλοήγησης ή να κάνετε κλικ στην επιλογή ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ για να στείλετε το σημείο ενδιαφέροντος στο αυτοκίνητό σας.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Αντιμετωπίζετε προβλήματα πρόσβασης στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες με την εφαρμογή ή πιστεύετε ότι έχετε κάνει λάθος; Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε πολλά συγκεκριμένα ζητήματα ώστε να βοηθηθείτε να βρείτε τις υπηρεσίες που χρειάζεστε ή να βρείτε βοήθεια αν πιστεύετε ότι κάνατε κάτι λάθος.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Δεν μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στις Συνδεδεμένες Υπηρεσίες μέσω της εφαρμογής MyMazda.

Για να αποκτήσετε και πάλι πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1 Ποιο αυτοκίνητο έχετε;
α. Mazda MX-30 2020
2 Έχετε κάνει λήψη της εφαρμογής MyMazda και εγγραφή λογαριασμού;
Αν όχι:
α. Αν έχετε συσκευή iOS (iPhone, iPad), κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το App Store. Η συσκευή πρέπει να διαθέτει iOS 9.0 ή νεότερη έκδοση.
β. Αν έχετε συσκευή Android, κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το Google Play Store. Η συσκευή πρέπει να διαθέτει Android 7.0 ή νεότερη έκδοση.
3 Έχετε κάνει ήδη εγγραφή στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες;
4 Αν δεν έχετε εγγραφεί στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες, ακολουθήστε τη διαδικασία εγγραφής. Αν είναι απαραίτητο, κάντε λήψη της εφαρμογής MyMazda από το κατάστημα App Store.

Έστειλα πολλαπλά αιτήματα για υπηρεσίες τηλεχειρισμού μέσα σε διάστημα 60 δευτερολέπτων.

Μπορείτε να ζητήσετε μόνο μία υπηρεσία τηλεχειρισμού μέσα σε διάστημα 60 δευτερολέπτων. Για παράδειγμα, αν κατά λάθος ζητήσατε "τηλεχειριζόμενο ξεκλείδωμα" και τώρα θέλετε να στείλετε ένα αίτημα για "τηλεχειριζόμενο κλείδωμα", θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον 60 δευτερόλεπτα προτού μπορέσετε να στείλετε το δεύτερο αίτημα.

Δεν έχω χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητο εδώ και μία εβδομάδα και τώρα δεν έχω πρόσβαση στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες.

Αρκεί να οδηγήσετε το αυτοκίνητο ως συνήθως και οι Συνδεδεμένες υπηρεσίες φυσιολογικά θα αρχίσουν να λειτουργούν και πάλι.

Έχω αποκλειστεί από την εφαρμογή αφότου απέτυχα κατ' επανάληψη να κάνω είσοδο σε αυτή.

Αν κάνατε πέντε αποτυχημένες απόπειρες εισόδου θα πρέπει να περιμένετε πέντε λεπτά προτού επιχειρήσετε να κάνετε είσοδο και πάλι.

Η επιλογή Τηλεχειριζόμενου κλειδώματος/ξεκλειδώματος δεν λειτουργεί.

Ελέγξτε ξανά το όχημά σας. Η επιλογή κλειδώματος/ξεκλειδώματος δεν θα λειτουργεί αν ο κινητήρας βρίσκεται σε λειτουργία, το κλειδί βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο ή κάποια από τις πόρτες είναι ανοιχτή.

ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Μπορώ να χρησιμοποιώ τις λειτουργίες Συνδεδεμένων υπηρεσιών και κατά τη διάρκεια ενημέρωσης της εφαρμογής;

Ενδέχεται να μην είναι δυνατή η χρήση ορισμένων Συνδεδεμένων υπηρεσιών κατά τη διάρκεια μιας online ενημέρωσης του MyMazda.

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗ ΛΗΨΗ;

Πολύ ψυχρός και υγρός καιρός, απομακρυσμένες τοποθεσίες, περίκλειστα σημεία και υπόγειοι χώροι στάθμευσης είναι δυνατόν να επηρεάσουν τις λειτουργίες. Χρησιμοποιήστε την ένδειξη επιπέδου λήψης ραδιοκυμάτων στη μονάδα επικοινωνίας για να διαπιστώσετε αν η λήψη των Συνδεδεμένων υπηρεσιών έχει επηρεαστεί. Για λεπτομέρειες σχετικά με τους περιορισμούς του συστήματος, ανατρέξτε στους Όρους και προϋποθέσεις.

ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ

Πώς μπορώ να καλέσω την οδική βοήθεια;

Επιλέξτε Τα αυτοκίνητά μουαπό το κύριο μενού. Κάτω από το αυτοκίνητο, επιλέξτε Οδική βοήθεια. Θα εμφανιστεί η διεύθυνση της τρέχουσας θέσης σας, ώστε να ενημερώσετε την ομάδα της οδικής βοήθειας κατά την κλήση σας (βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις τοποθεσίας του τηλεφώνου σας είναι ενεργοποιημένες για να εμφανίζεται η διεύθυνση της τρέχουσας τοποθεσίας σας). Κλήση: θα εμφανιστεί ένας αριθμός επικοινωνίας ή ένα κουμπί κλήσης ώστε να μπορέσετε να κάνετε κλήση απευθείας. Σημειώστε ότι ενδέχεται να υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις αν καλέσετε υπηρεσία οδικής βοήθειας σε άλλη χώρα. Για περισσότερες λεπτομέρειες, απευθυνθείτε στον πάροχο της κινητής τηλεφωνίας που χρησιμοποιείτε.

Πώς μπορώ να πω στον εκπρόσωπο της οδικής βοήθειας πού βρίσκομαι όταν χρειάζομαι βοήθεια;

Τα στοιχεία της διεύθυνσής σας θα αποσταλούν και θα εμφανιστούν στον εκπρόσωπο.

Αν βρίσκεστε στο εξωτερικό καλέστε απευθείας στο τηλέφωνο υποστήριξής μας +498955987214

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για να μην μείνει καμία ερώτησή σας αναπάντητη, βρείτε απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις στις άλλες κατηγορίες.