ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε σχετικά με τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας: πώς να επεξεργαστείτε το προφίλ σας, να αλλάξετε τις ρυθμίσεις της εφαρμογής ή της γλώσσας, να επεξεργαστείτε τις προσωπικές σας λεπτομέρειες, ακόμα και πώς να κάνετε εγγραφή ή να διαγράψετε τον λογαριασμό σας. Εδώ θα μπορέσετε επίσης να εξερευνήσετε προηγμένες λειτουργίες όπως είναι η προσθήκη επιπλέον οδηγών και η διαχείριση ειδοποιήσεων push.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΓΡΑΦΗ;

Απλώς πραγματοποιήστε είσοδο με τη διεύθυνση e-mail σας και εισάγετε τον κωδικό επιβεβαίωσης που θα σας σταλεί μέσω email ώστε να τον επαληθεύσετε. Στη συνέχεια εισάγετε τον αριθμό τηλεφώνου σας. Θα λάβετε έναν κωδικό επιβεβαίωσης μέσω SMS. Εισάγετε τον κωδικό ώστε να επαληθεύσετε το τηλέφωνό σας. Σε αυτό το σημείο θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία ώστε να ολοκληρώσετε τη δημιουργία του λογαριασμού σας. Αφού ολοκληρώσετε τη ρύθμιση θα μπορέσετε να προσθέσετε τα στοιχεία του οχήματός σας.

 

ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ MYMAZDA

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία πελάτη;

1 Πηγαίνετε στο μενού τριών γραμμών (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε Προφίλ
3 Πατήστε το μενού περισσότερων επιλογών (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
4 Πατήστε Αλλαγή Email Αλλαγή κωδικού πρόσβασης ή Επεξεργασία προφίλ
5 Επεξεργαστείτε τα στοιχεία πελάτη και κάντε κλικ στην Αποθήκευση για να αποθηκεύσετε τις αλλαγές

Και αν έχω ήδη κάνει εγγραφή σε λογαριασμό MyMazda;

Αν έχετε ήδη κάνει εγγραφή σε λογαριασμό MyMazda, μπορείτε απλώς να χρησιμοποιήσετε τα υπάρχοντα στοιχεία σύνδεσης για να πραγματοποιήσετε είσοδο στην εφαρμογή MyMazda.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου MyMazda;

 

1 Πηγαίνετε στο μενού τριών γραμμών (δλδ. στο εικονίδιο τριών κατακόρυφων γραμμών) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
2 Πατήστε Προφίλ
3 Πατήστε το μενού περισσότερων επιλογών (δλδ. το εικονίδιο τριών κουκκίδων με κάθετο προσανατολισμό) στην πάνω δεξιά άκρη της οθόνης της εφαρμογής
4 Πατήστε Επεξεργασία προφίλ
5 Επιλέξτε Διαγραφή του λογαριασμού σας


• Θα σας ζητηθεί να επιβεβαιώσετε το αίτημά σας. Μετά από την επιβεβαίωση θα πραγματοποιηθεί έξοδος από το MyMazda και ο λογαριασμός σας θα διαγραφεί.
• Αν αλλάξετε γνώμη και θελήσετε να επιστρέψετε στο MyMazda, θα χρειαστεί να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφής. Σημειώστε ότι η διαγραφή του λογαριασμού σας MyMazda δεν διαγράφει και τα στοιχεία πελάτη που τηρούμε για εσάς.
• Αν διαγράψετε από τη συσκευή σας την εφαρμογή MyMazda, δεν διαγράφεται αυτόματα και ο λογαριασμός σας MyMazda. Για να διαγραφεί πλήρως ο λογαριασμός σας, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα βήματα που περιγράφονται παραπάνω.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ EMAIL;

Όχι, οι πρόσθετοι χρήστες πρέπει να χρησιμοποιήσουν διευθύνσεις email που δεν χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την εφαρμογή MyMazda.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Ναι, για συνδεδεμένα οχήματα, ο κύριος οδηγός μπορεί να προσκαλέσει έως και τέσσερις 
ακόμα οδηγούς στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες του MyMazda
και να τους αφαιρέσει αργότερα οποιαδήποτε στιγμή. Για να προσθέσετε οδηγούς:

1 Πηγαίνετε στην επιλογή Το όχημά μου
2 Πατήστε Διαχείριση οδηγών
3 Αν υπάρχει διαθέσιμη θέση, πατήστε + Πρόσκληση οδηγού


Αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε να πατήσετε Ακύρωση πρόσκλησης, για να ανακαλέσετε την πρόσκλησή σας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ/ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΩ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΑ ΟΔΗΓΟ;

Επιλέξτε Διαχείριση οδηγώνστην ενότητα Το όχημά μου και στη συνέχεια πατήστε πρόσκληση οδηγού συμπληρώνοντας τα προσωπικά στοιχεία του δευτερεύοντα οδηγού. 

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ EMAIL;

Όχι, οι πρόσθετοι χρήστες πρέπει να χρησιμοποιήσουν διευθύνσεις email που δεν χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την εφαρμογή MyMazda.

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΕΝΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

Ναι, για συνδεδεμένα οχήματα, ο κύριος οδηγός μπορεί να προσκαλέσει έως και τέσσερις 
ακόμα οδηγούς στις Συνδεδεμένες υπηρεσίες του MyMazda
και να τους αφαιρέσει αργότερα οποιαδήποτε στιγμή. Για να προσθέσετε οδηγούς:

1 Πηγαίνετε στην επιλογή Το όχημά μου
2 Πατήστε Διαχείριση οδηγών
3 Αν υπάρχει διαθέσιμη θέση, πατήστε + Πρόσκληση οδηγού


Αν αλλάξετε γνώμη μπορείτε να πατήσετε Ακύρωση πρόσκλησης, για να ανακαλέσετε την πρόσκλησή σας.

Για νέους ιδιοκτήτες του οχήματος, πώς εγγράφουμε το όχημα στον νέο ιδιοκτήτη και πώς διαγράφουμε τα στοιχεία του πρώτου ιδιοκτήτη;

Ο νέος ιδιοκτήτης μπορεί απλώς να αντικαταστήσει τη λειτουργία Συνδεδεμένες υπηρεσίες του πρώτου ιδιοκτήτη οποιαδήποτε στιγμή μέσω της εφαρμογής MyMazda. Ο νέος ιδιοκτήτης ειδοποιείται ότι παίρνει τη θέση προηγούμενου ιδιοκτήτη. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ειδοποιείται ότι οι υπηρεσίες τερματίζονται.

Πώς μπορώ να προσθέσω/προσκαλέσω δευτερεύοντα οδηγό;

Επιλέξτε Διαχείριση οδηγών στην ενότητα Το όχημά μου και στη συνέχεια πατήστε πρόσκληση οδηγού.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την προσθήκη δευτερεύοντα οδηγού;

Στην ενότητα Το όχημά μου επιλέξτε την καρτέλα των οδηγών για να διαχειριστείτε οδηγούς και να ακυρώσετε τυχόν προσκλήσεις.

Πώς μπορώ να ορίσω δικαιώματα για τον δευτερεύοντα οδηγό;

Στην ενότητα Το όχημά μου μπορείτε να επιλέξετε την καρτέλα οδηγών, για να διαχειριστείτε οδηγούς και να κάνετε κλικ στο όνομα του επιλεγμένου οδηγού.

Πώς μπορώ να αφαιρέσω έναν δευτερεύοντα οδηγό;

Στην ενότητα Το όχημά μου μπορείτε να επιλέξετε την καρτέλα οδηγών, για να διαχειριστείτε οδηγούς και να κάνετε κλικ στο όνομα του επιλεγμένου οδηγού.

Έλαβα email που με προσκαλεί να γίνω δευτερεύων οδηγός. Τι πρέπει να κάνω;

Αν δεν έχετε λογαριασμό MyMazda, εγκαταστήστε την εφαρμογή και εγγραφείτε χρησιμοποιώντας την ίδια διεύθυνση email με την οποία λάβατε την πρόσκληση. Αφού κάνετε είσοδο, θα δείτε την πρόσκληση και μπορείτε να την αποδεχθείτε. Αν έχετε λογαριασμό MyMazda, κάντε απλώς κλικ στην αποδοχή.

Γιατί δεν βλέπω ειδικές λειτουργίες συνδεδεμένων υπηρεσιών;

Οι λειτουργίες που αφορούν τον δευτερεύοντα οδηγό καθορίζονται από τον κύριο οδηγό. Αν δεν μπορείτε να δείτε ειδικές λειτουργίες, επικοινωνήστε με τον κύριο οδηγό.

Έλαβα email που αναφέρει ότι κάποιος άλλος είναι ο κύριος οδηγός του αυτοκινήτου μου, τι πρέπει να κάνω;

Το email που λάβατε σημαίνει ότι κάποιος άλλος έχει εγγραφεί ως κύριος οδηγός του αυτοκινήτου σας. Αν αυτό το πρόσωπο έκανε λάθος μπορείτε να ξανακάνετε εισαγωγή του οχήματος ακόμα μία φορά και να επαναλάβετε τη διαδικασία εγγραφής.

Αν πουλήσω το Mazda μου θα μπορεί ο νέος ιδιοκτήτης να βλέπει τα στοιχεία μου;

Όχι, ο νέος ιδιοκτήτης του οχήματος δεν θα μπορεί να βλέπει κανένα από τα στοιχεία του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ Ή ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ;

Μπορείτε να δείτε σημαντικά μηνύματα όπως ανακλήσεις και άλλες πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος (π.χ. το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας) μέσα από το Κέντρο ειδοποιήσεων. Απλώς κάντε κλικ στο μήνυμα για περισσότερες πληροφορίες. Σας ειδοποιεί επίσης για οποιοδήποτε πρόβλημα, συμπεριλαμβανομένων των θεμάτων ασφάλειας και εξασφάλισης του αυτοκινήτου, παρέχοντάς σας ταυτόχρονα νέα και ενημερώσεις από τη Mazda.

 

Θα λαμβάνω νέα και υπενθυμίσεις σέρβις σε όλες μου τις συσκευές;

Αν επιλέξετε ειδοποιήσεις push θα λαμβάνετε ειδοποιήσεις για το σέρβις σε όλες σας τις συσκευές.

Γιατί δεν λαμβάνω ειδοποιήσεις push;

Ελέγξτε αν έχετε ρυθμίσει τις άδειες επικοινωνίας ώστε να επιτρέπουν τις ειδοποιήσεις από την εφαρμογή MyMazda από το εσωτερικό των ρυθμίσεων της συσκευής σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μεταξύ διαφόρων τύπων ειδοποιήσεων.

ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Για να μην μείνει καμία ερώτησή σας αναπάντητη, βρείτε απαντήσεις για τις πιο συχνές ερωτήσεις στις άλλες κατηγορίες.